به گزارش روابط عمومی شهرداری قائمیه : شهردار و شورای اسلامی شهر قائمیه طی پیامی، فرارسیدن ایام ا… تاسوعا و عاشورای حسینی را به مردم مؤمن و خداجوی شهرستان کوهچنار تسلیت گفتند.

” کلّ یوم عاشورا و کلّ ارض کربلا “
قیام حضرت امام حسین(ع) در راستای احیای فریضه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه و ایستادگی در مقابل ظلم واستبداد بود که به ما درس ایمان، آزادگی و ایثار می آموزد.
قیام عاشورا چنان در عمق دل‌ها اثر بخش بوده است که همه ساله دهه محرم و به ویژه روز عاشورا، اوج عشق و اخلاص نسبت به معلم حریت و اسوه جهاد و شهادت، حسین بن علی (ع) است و در این میان جوانان حضوری چشمگیر داشته و بیشترین تاثیر را می‌پذیرند.
عاشورا و کربلا ، یکی از بارزترین حلقه های این زنجیره طولانی است . همیشه حق و باطل رو در روی دیگر هستند و انسانهای آزاده ، وظیفه پاسداری از حق و پیکار با باطل را بر عهده دارند.
بی تفاوت گذشتن از کنار صحنه حق و باطل ، بی دینی است. آری ، تاسوعا، مقدمه جان‌فشانی و عاشورا، سرفصل دلباختگی در محضر سالار شهیدان سرآمد آزادگان امام حسین (ع) است.
اينجانبان فرا رسيدن تاسوعا و عاشوراي حسيني و شهادت مظلومانه حضرت سیدالشهدا و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان را به تمامی شیعیان و ارادتمندان آن حضرت به ویژه مردم خدا جو و متدین شهرستان کوهچنار تسلیت عرض می نماییم ، اميد است با عنايت آن امام همام ، ادامه دهنده ی واقعی نهضت حسينی باشيم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

1 × 5 =

فهرست